.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبارهای در گوشی از ورزش مازندران!

به گزارش شمال نیوز ،سایت شمال ورزشی نوشت:در جریان پیگیری‌های خبری به شنیده ها و زمزمه هایی هایی برمی‌خوریم که تصمیم گرفتیم از این هفته کاربران خود را مهمان این اخبار نماییم .

*شنیده شده در کمک مالی چند ماه گذشته اداره کل ورزش و جوانان مازندران به هیات های ورزشی استان نگاه به صورت چاق و لاغر بوده و بدون هیچگونه ضابطه خاصی کمک به برخی از هیات ها چند برابر دیگران بوده است.البته این را هم شنیدیم سهم زیادی ازاین کمک مالی برای نقد شدن فاکتورهایی بوده که از جایی دیگر به این هیات ها ارسال شده است.البته این را نمی دانیم که آیا این موارد توسط دستگاه های نظارتی شناسایی شده است یا خیر؟و اگر هم شناسایی شده چه برخوردی با خاطیان داشته اند.

*شنیده شده دبیر یکی از هیات های ورزشی استان طی نامه ای به یکی از ادارات ورزش و جوانان فردی را برای سرپرستی این هیات در آن شهرستان معرفی کرده است.این در حالیست که رییس این هیات ورزشی که از قضا به خاطر مشغله فراوان کاری کمتر فرصت حضور در هیات را پیدا می کند چند روز قبل از این نامه و بدون هماهنگی با اداره ورزش و جوانان مربوطه مبادرت به صدور حکم سرپرستی برای فرد یاد شده کرده که مورد اعتراض این اداره واقع شده است.البته این اولین بار نیست که شاهد چنین اشتباهاتی در این هیات بوده که امیدواریم لااقل رییس و دبیر این هیات برای مصلحت هم که شده در کارهای اداری کمی بیشتر با هم هماهنگی داشته باشند!!!

*شنیده شده بوکسور مازنی که قهرمانی جوانان آسیا را در کارنامه خود دارد بخاطر عدم توجه مسئولین و برخی رفتارهای نادرست راهی کشور انگلستان شده و مسئولین بوکس آن کشور را متقاعد کرده تا اجازه حضورش در مسابقات قهرمانی انگلستان را صادر نمایند!

*شنیده شده رییس یکی از هیات های ورزشی استان که دست بر قضا مدیر کل یکی از ادارات مازندران هم می باشد در طول یکسال گذشته در جلسات این هیات به ندرت حاضر شده  و مربیان و مسئولین سبک های زیر مجموعه این هیات برای دیدن وی باید نذر و نیاز نمایند!!!براستی ضرورت حضور این دست افراد در راس هیات های ورزشی مازندران چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

*شنیده شده فشارهای مختلفی از سوی برخی مقامات استانی به احمد سعادتمند برای جابجایی در ادارات و هیات های ورزشی آمده که احتمال برخی از جابجایی ها در روزهای آتی قوت گرفته است.

*شنیده شده حکم سرپرستی یکی از هیات های ورزشی در استان چند ماهی است که به پایان رسیده اما با این اوصاف احکام قهرمانی،مکاتبات اداری و اسناد مالی آن هیات همچنان توسط سرپرستی که فاقد وجاهت قانونی است امضا می شود.البته این را هم شنیدیم که اداره کل ورزش و جوانان استان علیرغم اطلاع از این موضوع هیچگونه عکس العملی در مورد آن نداشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.